RU EN UA
Записаться на консультацию
Прикрепить документ
Загрузить Изменить Удалить
Очистить
Блог
Мунька Олександр - адвокат

Специализация: цивільне право, банкрутство, виборче право

Образование: Академія адвокатури України, факультет спеціальної адвокатської підготовки, 2008

Записей в блоге: 62 Смотреть все записи

Електронний підпис та для чого він потрібен

    Електронний підпис – це будь-який метод, який особа використовує для ідентифікації та підписання документів.
    
Електронний підпис буває удосконаленим (Надалі по тексту - УЕП) та кваліфікованим (Надалі по тексту - КЕП)КЕП передбачає найвищий рівень безпеки даних, а УЕП використовується громадянами для зручності. 

   КЕП має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис. Він дозволяє нам обмінюватись електронними документами. Тобто, економить наш час та ресурси, витрачені на купівлю паперу, відправку листів, кур’єрську доставку пошти.

     КЕП дає нам можливість:

1. Оформити ФОП за 2 дні;

2. Заплатити податки та подати податкову звітність;

3. В онлайн-режимі подати заяву на отримання чи зміну свідоцтва про шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, записатися на прийом у будь-який ДРАЦС;

4. Оформити пенсію, подати заяву на перерахунок пенсії, отримати довідку про трудовий стаж тощо;

5. Замовити обмін або відновлення посвідчення водія;

6. Замовити індивідуальні номерні знаки, а також перевірити інформацію про наявні штрафи ідентифіковані за нашим транспортним засобом;

7. Записати себе та членів родини на прийом до лікаря через портал HELSI, отримувати на особистий кабінет результати аналізів, е-рецепти, пересилати їх до аптеки та замовляти там ліки;

8. Отримувати інформацію про майнові та об’єкти міської території, переглядати облік комунального майна і незаконної забудови;

9. Отримувати довідки, витяги та відомості щодо земельних ділянок на веб-ресурсі Держгеокадастру;

10. Зареєструвати свого домашнього улюбленця, що дає можливість швидко знайти загублену тварину;

11. Подавати власні проекти з облаштування громадських місць Києва, підтримувати та голосувати за проекти інших Киян;

12. Записати дитину до дитсадка та ін.

   Отримати електронний підпис можна в будь-якому зручному для вас акредитованому центрі сертифікації ключів. Проте, головним зручним, безкоштовним та швидким надавачем е-підпису є «Приватбанк».
   Таким чином, Е-підпис це сучасна можливість для ведення справ з мінімальними витратами часу, який можна отримати всього за 5 хвилин. Мати його є сенс для кожного з нас.

28. 07. 2021
|
5
/
1
| 0 комментариев |